Det som händer....

Idag är det lördag och vi har bott i Skogsbrynet i en vecka, tiden går fort må jag säga!
 
 
Idag händer det inte så mycket för min del, Husbonden är flitigare för han klipper gräset!
 
Själv tycker jag att det känns viktigare att förse Er med fler bilder...
 
 
Som Ni ser så har vi grannar här till skillnad mot vad vi hade i torpet men det är inget som känns störande och det är ju ändå betydligt färre grannar än vi hade i lägenheten i stan. Detta verkligen det bästa av två världar samlade i en värld!!! Kan berätta att det är skönt att slippa gå ut och duscha!!
 
 
Som de flesta av Er vet så är vi båda två intresserade av att jobba i trädgården och jobba lär vi få göra här. Backen verkar full av sten så det lär gå åt en och annan svordom, ett och annat lass med jord och en hiskelig massa tålamod!! Men detta är ju knappast ett problem då ena parten är uppvuxen på Kalkstenshawaii!!!
 
Vi har påbörjat inflyttningsfesteriet, tanken var att vi skulle ha en stor fest nästa helg men den är inställd. Vi kommer att ta det i små portioner istället. Vi påbörjade ju redan förra lördagen och fortsatte igår kväll men vi har tagit med oss den regel som gällde i Jansbo hit till Skogsbrynet...det som händer i Skogsbrynet det stannar i Skogsbrynet så om dessa kvällar får Ni just inget veta....mer än att vi har haft trevligt!!!!

Kommentarer
Postat av: Stefan Nilsson

Det där blir nog bra Ia!

Svar: Det här kommer att bli kanon....passerar Ni Västerås förväntar jag mig att Du hör av Dig!!!!!
Ia

2012-07-14 @ 18:38:07
URL: http://www.stefannilsson.org
Postat av: Gun

Det ser så fint ut!

Svar: Det ÄR fint...ska försöka ta fram systemkameran idag och få till lite bilder...om jag hinner och får lust förstås :P
Ia

2012-07-14 @ 20:26:02
URL: http://horni.blogg.se
Postat av: Mia

Det både ser ut och låter som om ni har det väldigt trevligt hos er. Härligt när livet känns så.

Svar: Jaaa...vi har det så bra här. Nu hänger bara torpet som ska tömmas över oss och så Dotra som också ska flytta...långt bort....
Ia

2012-07-15 @ 15:06:30
URL: http://miatankar.wordpress.com
Postat av: Trebarnsmamman

Spett är mycket bra för trädgårdsarbete hälsar en som är uppvuxen på rullstensås. Vilka härliga foton du bjuder på!!!!!! Ser ljuvligt ut. Om du vill ha hjälp och köpa Jennys skiva så kan jag hjälpa dig.

Svar: Jag var faktiskt in på sidan där man kunde beställa men det var lite körigt av någon anledning ;) Ska fixa det under veckan men tack för erbjudandet :DJo, spett och pirra sa Moster var ett bra tips...så det får det bli nästa år!!!!
Ia

2012-07-17 @ 08:01:30
URL: http://Blogg.trebarnsmamman.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0