Skämmes på mig!!!!

Inte har jag tagit några foton....skäms på mig!
 
 
Men jag hoppas att jag är ursäktad för det är faktiskt inte så skoj väder att ta några foton i och det gäller både ute och inne.
Igår regnade det ju som vanligt så vi tog en sväng till Sala för att besöka lampaffären. Vi köpte en fantastiskt läcker takkrona där till sovrummet,
 
dock saknades det några prismor när vi skulle sätta upp den. Det var dock inga problem att få nya. Lampaffären i Sala är för övrigt värd ett besök för de har ett utmärkt sortiment och en kanonbra service!
Efter Salabesöket så åkte vi införbi torpet för att fylla upp bilen med grejer därifrån, det finns ju lite kvar men inte så mycket som vi trodde. Vi ska nog hinna röja det till sista juli.
 
Idag ska vi nog ta det lite lugnare, packa upp några kartonger kanske måla några hyllplan och sen blir det ett besök i stan.

Kommentarer
Postat av: Gun

Oj vad fin den var! Ja, bilder skulle vara roligt att se. Jag väntar tålmodigt. ;)

Svar: De kommer....snart :P
Ia Jungenholt

2012-07-12 @ 11:24:11
URL: http://horni.blogg.se
Postat av: Trebarnsmamman

Åhhh vad duktiga ni är!!!! Fast jag är grymt nyfiken på massa foton :)

Svar: Nu är det på G...fast det rä rätt dåliga bilder...men bättre än inget ;)
Ia Jungenholt

2012-07-12 @ 17:38:28
URL: http://blogg.trebarnsmamman.se
Postat av: TT

Åh vilken fin lampa!!
Jag väntar också på foton men snart är jag där live istället. :o)

Svar: Ja, det hoppas jag att Du är...men Du tar inte med Dig nån snö!!!!
Ia Jungenholt

2012-07-13 @ 00:55:21
URL: http://tyratok.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0