Storhetsvansinne eller inte.....

Nu är det så nära, så nära.
 
I morgon vid den här tiden så är vi på väg mot stan för att betala huset och sedan få nyckeln!
 
Idag borde vi då förstås packa det som finns i torpet och som vi ska ha med oss men vi väljer att ta en semestertripp till Sala för sen lär det inte bli tid att göra något sådant!!
 
Vi ska ju packa upp alla saker i Skogsbrynet och sedan ska vi ju tömma torpet och städa det. Någon städfirma är inte aktuell då vi kommer att lämna det som vi tog över det, dvs delvis möblerat.
 
Igår hittade vi äntligen den tvättmaskin som kan få rum i huset, badrummet är ju...lite litet men det står på vår femårsplan att renovera och eventuellt bygga ut. Nu hittade vi i alla fall en frontmatad (jag gillar inte toppmatade) som bara är 33 cm djup men ändå tar 5 kilo tvätt!!!
 
En Hoover DYN 33 5124D ifall någon undrar!!!!
 
Idag har jag också klickat hem en symaskin, en Husqvarna (förstås) Viking E20, så nu ska det sättas igång att sy igen. Som jag längtat och en egen liten systuga kommer jag att ha...ja, jag får ju dela den med eventuella gäster förstås!!!
 
 
Sen kanske någon undrar om vi fått storhetsvansinne eller om vi vunnit på Lotto med tanke på att vi häromdagen körde omkring i en sprillans ny Toyota....och det kan man ju undra ;)

Kommentarer
Postat av: Gun

Hahaha, hoppas på lottovinst i så fall.
Det ser så mysigt ut vid ert lilla skogsbryn. :)

2012-07-05 @ 13:30:44
URL: http://horni.blogg.se
Postat av: Trebarnsmamman

Haha, klart ni fått storhetsvansinne ;)
Hoover är bra grejer, i alla fall dammsugarna...http://blogg.trebarnsmamman.se/?p=3406

Tycker ni gör rätt som tar ledigt idag! Att flytta är tungt och tar väldigt mycket mera tid än man tror!!!!

2012-07-05 @ 15:00:41
URL: http://blogg.trebarnsmamman.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0