Full fart!!!

Det är som att tiden bara rusar fram nuförtiden. Man brukar ju säga att tiden går fortare ju äldre man blir men ingen har berättat att livet lägger i en överväxel när man fyller femtio!
 
Jag jobbar ju numera heltid vilket naturligtvis gör att det blir mindre tid för bland annat bloggande men jag mår bra av att jobba. Kroppen gnyr lite ibland men jag låter inte den styra mig som jag kanske gjorde tidigare. Jag har nu börjat träna två gånger i veckan på det gym som ligger i samma huskropp som min arbetsplats och hoppas att det ska ge positiva effekter.
 
2012 verkar bli året då familjen flyttar för Ungsonen med sambo har också köpt hus och flyttar nästa helg, som tur är har de starka kamrater som flyttar åt sig men de saknar visst städkunniga vänner så det uppdraget överlåter de till mig :) Det blir trevligt att få dem på nära håll igen för huset de köpt ligger bara några få kilometer från Skogsbrynet!
 
Även för Gammelsonen har livet förändrats då han träffat en härlig med tjej med en lika härlig son på snart två år. Det är ett riktigt litet charmtroll med fullt av myror i kallingarna precis som det ska vara i den åldern och vi gläds mycket åt deras besök!
 
Det blev en kort resumé av senaste månaden!

Kommentarer
Postat av: Hörni!

Skönt att du har det bra och verkar trivas med jobb och allt. Mysigt med barn i familjen också. :)

2012-09-24 @ 10:04:22
URL: http://horni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0