Blogga eller inte blogga....

Det börjar rycka i bloggnerver igen. Inser att jag inte skrivit något på över ett år och det är ju lite konstigt för en gång i tiden så bloggade jag ju minst en gång varje dag i många år...då som Kajsalisa.
 
Men efter flytten hit till Skogsbrynet så gick jag upp i tid vilket nog är anledningen till att jag lade ner bloggandet. Nu har jag haft en höst och en vinter med mycket värk och medföljande sjukskrivning och då har det blivit mer tid att tänka och fundera så kanske är det dags att börja blogga igen!
 
En annan anledning var nog också att jag i den vevan skaffade mig en iPad och den lämpar sig då inte att blogga på, jag får inte något flyt i skrivandet men idag lovade jag en grupp på Facebook att plocka fram en bild som låg på gammeldatorn så nu skulle jag ju kunna komma igång igen...vi får se!!!
 
 
Jag gick igenom massor av foton och tänk vilka fantastiska tio år vi hade ute i torpet!!! Vi ångrar inte en sekund att vi flyttade hit för vi stortrivs men visst finns det saker vi saknar. De här gynnarna till exempel som alltid fanns i vår närhet och framförallt den dag som den här bilden togs. Spillkråkor!
 

Kommentarer
Postat av: Mia

Välkommen tillbaka till de bloggandes skara... ;-)

Bilden är jätteläcker, fåglar tycker jag är svårt att få bra, men de här verkar ju sitta någorlunda stilla!?

Svar: Tack!!! Jag tror att jag kan vara på G igen men det är nog bäst att inte lova något ;)
Dessa fåglar fanns ju på vårt andra ställe och där var dom faktiskt bättre på att sitta stilla jämfört med vad dom gör här, men vi funderar på att dressera dom :)
Ia

2014-01-31 @ 08:50:20
URL: http://miatankar.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0