I väntan på bättre tider...

...så roar vi oss med att shoppa!!!

Nej, naturligtvis inte för har vi nu lyckats bli av med en massa skräp vi samlat på oss under så många år så ska vi inte samla på oss nytt innan vi ens flyttat in!

Men....ibland gör man fynd som man inte kan motstå och det var vad vi jag lyckades göra i söndags då vi tog en tur till Skultuna mässingsbruk som hade marknad.



Vi kommer ju att få ett mindre kök än vi haft tidigare så vissa saker kommer att få stå framme och då måste man ha snygga saker...åtminstone var det så jag sa till Blivande för att han skulle ge sin tillåtelse till inköp...eller jag ger honom känslan av att ge mig tillåtelse!!!

Fruktskålen är så fiffig att den också går att räta ut och använda till ett ganska stort grytunderlägg! När det gäller skålen så passar ju durkslaget i skålen vilket gör att vi i fortsättningen ska kunna äta icke vattenskadad sallad i fortsättningen...ja, när vi väl flyttar alltså!!!


Kommentarer
Postat av: Gun

Vad läckert! Klart man vill ha lite nytt, fint när man flyttar. :)

2012-06-06 @ 22:04:29
URL: http://horni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0